Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα του Πανελλήνιου Μαθη...

Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.

Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.

 Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα του 7ου τοπικού μαθημα...

Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοι...

Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.

Τα ονόματα των επιτυχόντων σ? όλα τα σχολεία στα Δωδεκάν...

Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.

Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή

Στο πένθος και τη θλίψη έχει βυθιστεί ο εκπαιδευτικός κόσμος...

  • Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"

  • Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.

  • Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.

  • Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017

  • Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.

  • Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.

  • Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή

  • Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Εκπαιδευτικό Υλικό

 

Μάιος 2013

31 Μαΐου 2013

Φετινά Θέματα εξετάσεων που δόθηκαν μέχρι σήμερα σε διάφορες σχολικές μονάδες πανελλαδικά (Συνεχής Ανανέωση)

Παραθέτουμε όσα φετινά θέματα εξετάσεων κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο από διάφορες πηγές.
 

1. Γυμνάσια

Α΄ Γυμνασίου

Β΄ Γυμνασίου

Γ΄ Γυμνασίου

2. Λύκεια

Α΄Λυκείου

Αλγεβρα

Γεωμετρία

Β΄ Λυκείου

Αλγεβρα

Γεωμετρία

Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Γ Λυκείου

Γενικής Παιδείας

Κατεύθυνσης

Read more

30 Μαΐου 2013

«Κραυγή» αγανάκτησης βαθμολογητών προς την Κεντρική Επιτροπή Πανελλαδικών Εξετάσεων

http://1.bp.blogspot.com/-bEA8uNxsguA/UWrmPJ8UTNI/AAAAAAAAGHY/KKxP14oESWY/s1600/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82+%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82+2013_dwrean.net.jpg

Θα επιθυμούσαμε να μας απαντήσετε ποιος είναι ο στόχος τέτοιου είδους θεμάτων στο μάθημα των Μαθηματικών, που  δεν έχουν καμία σχέση με το επίπεδο δυσκολίας των ασκήσεων που περιέχονται στο σχολικό βιβλίο καθώς δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι ο λόγος είναι ο "προφανής": την απαξίωση της εκπαίδευσης μέσα στο δημόσιο σχολείο και την αναζήτηση της προετοιμασίας (και όχι της γνώσης) επί πληρωμή σε διάφορους άλλους "φορείς".
 Αυτή την έκκληση απευθύνουν 43  Βαθμολογητές του 40ου Βαθμολογικού Κέντρου Πειραιά με επιστολή προς την Κεντρική Επιτροπή του υπουργείου παιδείας που επέλεξε τα θέματα στα Μαθηματικά , στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Κύριοι
?    Οποιοσδήποτε γνωρίζει το Αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών στα "Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής" και το αντίστοιχο σχολικό βιβλίο, διαβάζοντας τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων, διαπιστώνει τα εξής:
α) Το επίπεδο των θεμάτων δεν έχει καμία σχέση με το επίπεδο δυσκολίας των ασκήσεων που περιέχονται στο σχολικό βιβλίο.
β) Το πλήθος των ωρών της εβδομαδιαίας διδασκαλίας του μαθήματος (2 ώρες), δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο στον εκπαιδευτικό να επιχειρήσει την διαπραγμάτευση τέτοιου είδους ασκήσεων εντός της σχολικής τάξης. Το αδύνατο του παραπάνω εγχειρήματος ενισχύεται και από το γεγονός ότι ο εκπαιδευτικός καλείται να κρατήσει το ενδιαφέρον και να εκπαιδεύσει μαθητές σε εξαιρετικά ανομοιογενή τμήματα (άλλοι δίνουν το μάθημα ενδοσχολικά, άλλοι σε πανελλαδικό επίπεδο, εκ των οποίων άλλοι ακολουθούν Θεωρητική κατεύθυνση και άλλοι Θετική-Τεχνολογική).
Θα επιθυμούσαμε να μας απαντήσετε ποιος είναι ο στόχος τέτοιου είδους θεμάτων, καθώς δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι ο λόγος είναι ο "προφανής": την απαξίωση της εκπαίδευσης μέσα στο δημόσιο σχολείο και την αναζήτηση της προετοιμασίας (και όχι της γνώσης) επί πληρωμή σε διάφορους άλλους "φορείς".
?    Σχετικά με το θέμα Γ2 και τη συμπλήρωση του πίνακα ? επειδή είμαστε όλοι άνθρωποι, κάνουμε και λάθη. Είναι όμως απαράδεκτο να μην έχουμε το "ανάστημα" να τα παραδεχτούμε, ειδικά όταν βρισκόμαστε σε αυτές τις "θέσεις" και ακόμα χειρότερο να "επιβάλλουμε" λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε, η οποία δεν έχει καμία ? λογική (λέξη που θα έπρεπε να είναι συνυφασμένη με το αντικείμενο της εξέτασης). Πιο συγκεκριμένα:
o    Ζητά το ερώτημα μόνο τη συμπλήρωση του πίνακα; Τότε η απλή συμπλήρωση, να βαθμολογηθεί με άριστα (8 μόρια)
o    Ζητά το ερώτημα και δικαιολόγηση; (κάτι που "εννοείται" (!), καθώς η εκφώνηση άλλα λέει). Τότε η δικαιολόγηση να πάρει τη μερίδα του λέοντος, καθώς όσοι ασχολήθηκαν με αυτή, αφιέρωσαν τουλάχιστον 20 λεπτά και πιθανόν να μη πρόλαβαν να λύσουν κάποιο άλλο ερώτημα.
Αναρωτιόμαστε λοιπόν με ποια λογική στάλθηκε η ? εντολή για τη βαθμολόγηση του πίνακα (αντιγραφή από Γ3) με 6 μόρια και η δικαιολόγηση με 2, καθώς δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι ο λόγος είναι ο "προφανής": να δώσουμε 6 μόρια δώρο στον "πολύ κόσμο" και να αποφύγουμε την γκρίνια για το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων.
?    Η επιστολή αυτή όμως δεν γράφτηκε μετά την παράλογη αυτή απόφαση της Κ.Ε.Ε., καθώς πολλοί από εμάς σκέφτηκαν καλοπροαίρετα και απέρριψαν τους "προφανείς" λόγους. Θεώρησαν μάλιστα ότι η κατάσταση θα εξομαλυνθεί με τα θέματα των Μαθηματικών κατεύθυνσης. Ώσπου ήρθε το Β3 !!!
Χωρίς αυτό θα μιλάγαμε απλά για ? ¨άτσαλα" θέματα.
Αναρωτιόμαστε σε τι ακριβώς εξετάζεται ο υποψήφιος με το Β3; Τι σχέση έχει το ερώτημα αυτό με τους μιγαδικούς αριθμούς; Ποια είναι η συνάφεια του ερωτήματος με τα προηγούμενα; Μήπως στο μέλλον θα πρέπει να δίνουμε τρία πακέτα θεμάτων στους υποψήφιους για να διαλέγουν το ένα; Ένα με "τέτοια" θέματα Πανελλαδικών, ένα με θέματα του ΑΣΕΠ και ένα με θέματα μαθηματικών Ολυμπιάδων;
Μια άλλη σκέψη είναι το διαγώνισμα αυτό να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον από τους ψυχιάτρους, για τη διάγνωση πιθανής μελλοντικής αποκλίνουσας συμπεριφοράς σε ασθενείς που είναι σε θέση να απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα μέσα σε τρεις ώρες. Θα θέλαμε να πληροφορηθούμε αν ο λύτης της επιτροπής έλυσε τα θέματα και αν τα έλυσε αναλυτικά, πόση ώρα χρειάστηκε.
Επίσης όταν τελειώσει η βαθμολόγηση, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον από Στατιστικής απόψεως, να πληροφορηθούμε πόσα 100ρια βρέθηκαν Πανελλαδικά.
Δεν θα μπούμε στον πειρασμό να αναλύσουμε τη λέξη "άτσαλα" που χρησιμοποιήθηκε ως χαρακτηρισμός για τα υπόλοιπα ερωτήματα, γιατί αυτό είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση που πρέπει κάποτε να γίνει.
Ως συνάδελφοι Μαθηματικοί εκφράζουμε την ντροπή μας, καθώς βρισκόμαστε σήμερα έκθετοι απέναντι στους μαθητές μας, που τόσα χρόνια αγωνιζόμασταν να τους πείσουμε (και πολλοί το είχαν καταφέρει) να ψάξουν και να ανακαλύψουν στα Μαθηματικά τη σαφήνεια, τη λογική και την απλότητα.

Βαθμολογητές του 40ου Βαθμολογικού Κέντρου Πειραιά
(Ακολουθούν οι υπογραφές 43 Βαθμολογητών)

Πηγή: esos.gr

Read more

29 Μαΐου 2013

Β' Λυκείου: Θέματα Εξετάσεων Άλγεβρας , Γεωμετρίας , Μαθηματικών κατεύθυνσης και Αστρονομίας από διάφορα Λύκεια της χώρας .

Δείτε μια συλλογή με θέματα εξετάσεων Άλγεβρας , Γεωμετρίας , Μαθηματικών Κατεύθυνσης και Αστρονομίας Β΄Λυκείου .
 
Γενικό Λύκειο Μούνδρου
Γενικό Λύκειο Νέας Περάμου
Γενικό Λύκειο Αντίσσας
Γενικό Λύκειο Γερας
Γενικό Λύκειο Παμφίλων
Γενικό Λύκειο Αγιάσου
Γενικό Λύκειο Ιππείου
Γενικό Λύκειο Ασπροπύργου
Γενικό Λύκειο Ζακύνθου
1ο Γενικό Λύκειο Κοζάνης
7ο Γενικό Λύκειο Ιλίου
1ο Γενικό Λύκειο Γιαννιτσών
1ο Γενικό Λύκειο Κομοτηνής
2ο Γενικό Λύκειο Ρόδου
2ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης
3ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης
4ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης
5ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης
Γενικό Λύκειο Αγιάσου
Γενικό Λύκειο Βιάννου
Γενικό Λύκειο Μαραθώνα
2ο Γενικό Λύκειο Ηγουμενίτσας
3o Γενικό Λύκειο Ξάνθης
1o Γενικό Λύκειο Κατερίνης
2o Γενικό Λύκειο Κατερίνης
3o Γενικό Λύκειο Κατερίνης
4o Γενικό Λύκειο Κατερίνης
5o Γενικό Λύκειο Κατερίνης
1ο Γενικό Λύκειο Χανίων
2ο Γενικό Λύκειο Χανίων
3ο Γενικό Λύκειο Χανίων
4ο Γενικό Λύκειο Χανίων
5ο Γενικό Λύκειο Χανίων
8ο Γενικό Λύκειο Χανίων
Γενικό Λύκειο Αλικιανού
Γενικό Λύκειο Ακρωτηρίου
Λύκειο Δράμας
3ο Γενικό Λύκειο Σερρών

Γενικό Λύκειο Ελ. Βενιζέλου

Read more

27 Μαΐου 2013

Σχολιασμός Θεματων Μαθηματικών Κατεύθυνσης από την Ε.Μ.Ε.

http://1.bp.blogspot.com/-bEA8uNxsguA/UWrmPJ8UTNI/AAAAAAAAGHY/KKxP14oESWY/s1600/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82+%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82+2013_dwrean.net.jpg

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε πως σχολιάζει τα θέματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία . 

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε πως σχολιάζει τα θέματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου ο Σχολικός Σύμβουλος Γιάννης Καραγιάννης.

Read more

Tα θέματα και οι λύσεις στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ Λυκείου.

http://1.bp.blogspot.com/-bEA8uNxsguA/UWrmPJ8UTNI/AAAAAAAAGHY/KKxP14oESWY/s1600/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82+%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82+2013_dwrean.net.jpg

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά  Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Ημερήσια) .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για τις λύσεις.

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις λύσεις στα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά  Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Ημερήσια) από το mathematica.gr

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις λύσεις στα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά  Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Ημερήσια) από τον Σχολικό Σύμβουλο Γιάννη Καραγιάννη .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά  Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Εσπερινά) .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις λύσεις στα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά  Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Εσπερινά) από τον Σχολικό Σύμβουλο Γιάννη Καραγιάννη .

 

Read more

21 Μαΐου 2013

Πανελλαδικές Εξετάσεις: Σχολιασμός των θεμάτων στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου.

http://1.bp.blogspot.com/-bEA8uNxsguA/UWrmPJ8UTNI/AAAAAAAAGHY/KKxP14oESWY/s1600/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82+%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82+2013_dwrean.net.jpg

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τον Σχολιασμό των θεμάτων στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τον Σχολιασμό των θεμάτων στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας από τo Σχολικό Σύμβουλο Γιάννη Καραγιάννη . 

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τον Σχολιασμό των θεμάτων στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας από ΟΕΦΕ και ΣΕΦΑ.

Read more

Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τα θέματα και οι λύσεις στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου .

http://1.bp.blogspot.com/-bEA8uNxsguA/UWrmPJ8UTNI/AAAAAAAAGHY/KKxP14oESWY/s1600/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82+%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82+2013_dwrean.net.jpg

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου (Ημερήσια).

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα τις λύσεις των θεμάτων στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου (Ημερήσια) από τον Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών Ν. Δωδεκανήσου Γιάννη Καραγιάννη.

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα τις λύσεις των θεμάτων στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου (Ημερήσια) από το Φροντιστήριο Κεφαλάς .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου (Εσπερινά).

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα τις λύσεις των θεμάτων στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου (Εσπερινά) από τον συνάδελφο Κωνσταντίνο Γεωργίου.

Read more

16 Μαΐου 2013

Υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, υπενθυμίζεται ότι η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από την Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013 μέχρι και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους (2012-2013) οι μαθητές της τελευταίας τάξης, των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδα Β?) καθώς και οι απόφοιτοι των Λυκείων που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, κατέθεσαν αίτηση - δήλωση στο Λύκειό τους από τις 18 Φεβρουαρίου ως τις 5 Μαρτίου 2013 για συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα αρχείο υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. Υποψήφιοι που δεν δήλωσαν συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α στις προαναφερόμενες ημερομηνίες, μπορούν να συμμετάσχουν στις δοκιμασίες αυτές (αγωνίσματα) κατά τις ημέρες διεξαγωγής των εξετάσεων στα αγωνίσματα, διότι η αίτηση - δήλωση δεν ήταν δεσμευτική.

Οι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στις επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με:

α) δύο (2) μικρές φωτογραφίες

β) ακτινογραφία θώρακα, καρδιογράφημα και βεβαίωση οπτικής οξύτητας. Οι βεβαιώσεις αυτές μπορούν να έχουν εκδοθεί από νοσηλευτικό ίδρυμα του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή ιατρό του δημοσίου ή και από ιδιώτη γιατρό. Οι ιατρικές εξετάσεις ισχύουν για έξι (6) μήνες από την ημερομηνία έκδοσής τους.

γ) το δελτίο εξεταζομένου από το Λύκειό τους ή την «Βεβαίωση Πρόσβασης» όπου αναγράφεται ο κωδικός αριθμός του υποψηφίου. Ο υποψήφιος επίσης θα έχει μαζί του Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό της ταυτότητας, έγγραφο.

Οι επιτροπές υγειονομικής εξέτασης θα λειτουργήσουν στις έδρες των παρακάτω Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης :

Διεύθυνση Α' Αθήνας,

Διεύθυνση Β' Αθήνας,

Διεύθυνση Γ' Αθήνας,

Διεύθυνση Πειραιά,

Διεύθυνση Ανατολικής Αττικής,

Διεύθυνση Αχαΐας (Πάτρα),

Διεύθυνση Αρκαδίας (Τρίπολη),

Διεύθυνση Έβρου (Αλεξανδρούπολη),

Διεύθυνση Ηρακλείου,

Διεύθυνση Ιωαννίνων,

Διεύθυνση Ανατολικής Θεσσαλονίκης,

Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης,

Διεύθυνση Καβάλας,

Διεύθυνση Κοζάνης και

Διεύθυνση Λάρισας

Σημειώνεται ότι η κολύμβηση (50μ. ελεύθερο) περιλαμβάνεται στα τέσσερα (4) αγωνίσματα από τα οποία οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τρία για εξέταση. Για την ίση μεταχείριση των υποψηφίων πρέπει το αγώνισμα αυτό να διεξάγεται σε κολυμβητήριο των 50μ. Επειδή στο νομό Έβρου δεν υπάρχει κολυμβητήριο των 50μ., την ημέρα που θα ορισθεί η διεξαγωγή του σχετικού αγωνίσματος η Επιτροπή θα μεταφερθεί στο νομό Ροδόπης (Κομοτηνή) όπου υπάρχει κολυμβητήριο 50μ.

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου θα ανακοινώσει έγκαιρα στα Λύκεια της Θράκης τον τόπο και την ημερομηνία διεξαγωγής του αγωνίσματος της κολύμβησης προκειμένου να ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι.

Επίσης λόγω της έλλειψης κολυμβητηρίου 50 μ. και στην πόλη της Κοζάνης το αγώνισμα της κολύμβησης θα διεξαχθεί στην πόλη της Πτολεμαΐδας.

Διευκρινίζεται ότι δεν επιτρέπεται η εξέταση του υποψηφίου σε περισσότερες από μία επιτροπές.

Οι συγκεκριμένοι χώροι διεξαγωγής των αγωνισμάτων και το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε επιτροπής, ανακοινώνονται από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι υποψήφιοι που συμμετέχουν στις εξετάσεις ειδικών μαθημάτων από 15 μέχρι και 22 Ιουνίου 2013, εφόσον συμπίπτει η ημέρα πρακτικής δοκιμασίας με αυτή της εξέτασης στο ειδικό μάθημα, μπορούν να ζητούν από την οικεία Επιτροπή, η οποία και οφείλει να ορίζει, διαφορετική ημέρα εξέτασης, από αυτή του ειδικού μαθήματος.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Read more

15 Μαΐου 2013

Τράπεζα θεμάτων Λυκείων του Ν. Δωδεκανήσου σχ.έτους 2011-2012

Δείτε την τράπεζα θεμάτων όλων των τάξεων του Γυμνασίου από Γυμνάσια του Νομού Δωδεκανήσου. Η τράπεζα αυτή δημιουργήθηκε με βάση τα θέματα του σχολικού έτους 2011-2012.

Την επιμέλεια της έκδοσης αυτής είχε ο Σχολικός Σύμβουλος Ν. Δωδεκανήσου Γιάννης Καραγιάννης.

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να κατεβάσετε τα θέματα σε μορφή word .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να κατεβάσετε τα θέματα σε μορφή  pdf .

Read more

Θέματα εξετάσεων Γυμνασίων Ν.Δωδεκανήσου σχ.έτους 2011-2012

Δείτε την τράπεζα θεμάτων όλων των τάξεων του Γυμνασίου από Γυμνάσια του Νομού Δωδεκανήσου. Η τράπεζα αυτή δημιουργήθηκε με βάση τα θέματα του σχολικού έτους 2011-2012.

Την επιμέλεια της έκδοσης αυτής είχε ο Σχολικός Σύμβουλος Ν. Δωδεκανήσου Γιάννης Καραγιάννης.

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2011-2012 ΣΕ ΜΟΡΦΗ word.

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2011-2012 ΣΕ ΜΟΡΦΗ pdf.

Read more

FaceBook
FaceBook
Twitter
Twitter