
Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα του Πανελλήνιου Μαθη...

Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.
Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.
Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα του 7ου τοπικού μαθημα...

Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοι...
Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.
Τα ονόματα των επιτυχόντων σ? όλα τα σχολεία στα Δωδεκάν...

Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.
Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή
Στο πένθος και τη θλίψη έχει βυθιστεί ο εκπαιδευτικός κόσμος...

Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Αύριο το πρωί στις 10 η ώρα ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας κ...
-
Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"
-
Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.
-
Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.
-
Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
-
Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.
-
Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.
-
Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή
-
Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Εκπαιδευτικό Υλικό
Αύγουστος 2013
20 Αυγούστου 2013
Τα αποτελέσματα των προκαταρκτικών εξετάσεων για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, της Πυροσβεστικής και Εμπ. Ναυτικού.
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου http://exams.minedu.gov.gr/abilities από σήμερα, 20/08/2013, αναρτώνται τα στοιχεία των υποψηφίων που κρίθηκαν κατάλληλοι-ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών, Αστυνομικών Σχολών, των Σχολών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού και της Πυροσβεστικής Ακαδημίας.
Οι υποψήφιοι της Γενικής Σειράς ή των Ειδικών Κατηγοριών μπορούν να ενημερωθούν για την καταλληλότητα ? ικανότητά τους πληκτρολογώντας στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση τον οκταψήφιο κωδικό τους αριθμό και τα τέσσερα πρώτα αρχικά γράμματα των ονομαστικών τους στοιχείων (Επώνυμο-Όνομα-Πατρώνυμο-Μητρώνυμο) με κεφαλαία.
Διευκρινίζεται ότι για κάθε υποψήφιο θα αναφέρονται μόνο οι Σχολές εκείνες για τις οποίες έχει κριθεί κατάλληλος-ικανός στις προκαταρκτικές εξετάσεις (υγειονομικές, ψυχοτεχνικές, αθλητικές δοκιμασίες κλπ).
Για τυχόν διευκρινίσεις σχετικά με τα αναφερόμενα στοιχεία οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 210-3443557, 210-3443056 το αργότερο μέχρι και την Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Ε.Μ.Ε.: Πρόταση για το σχέδιο Νόμου για την Παιδεία
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Σε προηγούμενο κείμενο θέσεων της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) είχαμε τονίσει την αντίθεση μας σε υποβάθμιση των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη μείωση των ωρών διδασκαλίας των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο-Λύκειο.
Όπως είχαμε τονίσει τα Μαθηματικά πέραν της φιλοσοφικής τους διάστασης, που είναι συμβατή με τις πολιτισμικές καταβολές και την κουλτούρα του Έλληνα, αποτελούν την πλέον κατάλληλη γλώσσα για την κατανόηση και μελέτη άλλων επιστημονικών περιοχών. Πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητη η παροχή συγκροτημένης και αναβαθμισμένης Μαθηματικής Παιδείας στον πολίτη.
Η Ε.Μ.Ε. υποστηρίζει πάγια τον αναβαθμισμένο ρόλο των Μαθηματικών τα οποία μαζί με τη Γλώσσα πρέπει να αποτελούν τον κορμό των Προγραμμάτων Σπουδών και να εφοδιάζουν τους μαθητές με το αναγκαίο εννοιολογικό και πολιτισμικό υπόβαθρο.
Επειδή η χρονική στιγμή που δόθηκε προς διαβούλευση το Σχέδιο Νόμου δεν ήταν η πλέον κατάλληλη (διακοπές καλοκαιριού) αλλά και ο χρόνος που διατέθηκε προς επεξεργασία στο Σχέδιο Νόμου δεν ήταν αρκετός η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία δεν είναι δυνατόν να καταθέσει μέχρι σήμερα 20/8/2013 οριστικές προτάσεις πάνω στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας για τη δομή του Λυκείου και τον τρόπο εισαγωγής των αποφοίτων του Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Για το λόγο αυτό περιοριζόμαστε σε αυτά που θεωρούμε τα πλέον επίμαχα σημεία του Σχεδίου Νόμου:
- Τα Μαθηματικά είναι απαραίτητο να καθιερωθούν ως βασικό μάθημα για όλους τους κύκλους σπουδών γιατί αποτελούν το βασικότερο εργαλείο για την απόκτηση λογικής σκέψης και ορθολογισμού.
- Να δίνεται η δυνατότητα στους υποψήφιους της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να εξετάζονται σε δυο το πολύ επιπλέον μαθήματα, αν ενδιαφέρονται να επιλέξουν και δεύτερο επιστημονικό πεδίο, ανεξάρτητα της ομάδας μαθημάτων προσανατολισμού που θα επιλέξουν κατά τη φοίτησή τους στη Γ? Λυκείου.
- α) Η διόρθωση των γραπτών να γίνεται από το διδάσκοντα και ο προφορικός βαθμός να προσαρμόζεται στο γραπτό, ώστε να διαφέρει από αυτόν το πολύ τέσσερις μονάδες. β) Να γίνεται Δειγματοληπτικός έλεγχος στη βαθμολόγηση. γ) Για το αδιάβλητο της διαδικασίας των εξετάσεων η επιτήρηση των εξετάσεων να γίνεται από εκπαιδευτικούς άλλων περιοχών από αυτές που είναι το εξεταστικό κέντρο. δ) Τα θέματα των εισαγωγικών εξετάσεων να καλύπτουν όσον το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της ύλης και από τις τρεις τάξεις του Λυκείου.
- Στο προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών του Ενιαίου Λυκείου δεν προβλέπεται η διδασκαλία του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής» ως μάθημα Γενικής Παιδείας Γ΄ Λυκείου. Για το λόγο αυτό και για την ολοκλήρωση της διδασκαλίας της ύλης των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας του Ενιαίου Λυκείου, προτείνουμε την αύξηση των ωρών διδασκαλίας των Μαθηματικών Α΄ Λυκείου από 5 σε 6 ώρες εβδομαδιαίως (3 Άλγεβρα, 3 Γεωμετρία) και στη Β΄ Λυκείου από 5 σε 6 ώρες.
- Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περιορίσουμε την δυνατότητα των μαθητών που επιλέγουν τις επιστήμες υγείας να εισάγονται, εφόσον το επιθυμούν, σε σχολές θετικών και τεχνολογικών επιστημών. Τον περιορισμό αυτών των μαθητών σε μία μόνο δυνατότητα επιλογής σχολών υγείας ήταν ένα σημαντικό λάθος του προηγούμενου συστήματος των Δεσμών, το οποίο με επιτυχία αντιμετωπίστηκε από το ισχύον σύστημα. Με τον προτεινόμενο νόμο τιμωρείται ο μαθητής που επιλέγει το πεδίο των επιστημών υγείας, με τον αποκλεισμό του από την μεγαλύτερη ομάδα των σχολών της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τις σχολές θετικών και τεχνολογικών επιστημών. Επομένως, για να είναι δυνατή η επιλογή σχολών θετικών και τεχνολογικών επιστημών από μαθητές των επιστημών υγείας αλλά και για την κάλυψη βασικών προαπαιτούμενων μαθηματικών αναγκών των ιατρικών και βιολογικών σχολών (σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων σχολών) κρίνεται υποχρεωτική η κοινή διδασκαλία των Μαθηματικών στο πεδίο των επιστημών υγείας και στο πεδίο των θετικών και τεχνολογικών επιστημών όπως προβλέπει το παρόν σύστημα Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό προτείνουμε να παραμείνουν, τα Μαθηματικά κατεύθυνσης στο πεδίο των επιστημών υγείας. Ενδεικτικά θα μπορούσε στην κατεύθυνση αυτή να διδάσκονται τα εξής μαθήματα: Μαθηματικά 6 ώρες κοινά για όλους, Φυσική 5 ώρες, Χημεία 4 ώρες, Βιολογία 3 ώρες και επιπλέον 2 ώρες εμβάθυνση στα Μαθηματικά για όσους επιλέξουν Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες και 2 ώρες εμβάθυνση στη Βιολογία για όσους επιλέξουν Επιστήμες Υγείας. Συνολικά 20 ώρες.
- Επειδή από τα Παιδαγωγικά Τμήματα δεν πρέπει να αποκλείονται οι μαθητές του Α΄ και Β΄ προσανατολισμού, προτείνουμε τα Παιδαγωγικά Τμήματα να μην ενταχθούν σε καμιά ομάδα προσανατολισμού αλλά οι απόφοιτοι του Λυκείου που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις εξετάσεις για τα Παιδαγωγικά Τμήματα να εξετάζονται στα εξής μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά με θέματα Γενικής Παιδείας Α΄ και Β΄ Λυκείου, Φυσικές Επιστήμες με θέματα από τα αντίστοιχα μαθήματα της Α΄ και Β΄ Λυκείου και Ιστορία με θέματα Γενικής Παιδείας Β΄ και Γ΄ Λυκείου.
Η Ευκλείδεια Γεωμετρία η οποία μέχρι τώρα δεν εξεταζόταν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, θα πρέπει να αποτελεί μέρος της εξεταστέας ύλης για τις εισαγωγικές εξετάσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για τα επιστημονικά πεδία στα οποία τα Μαθηματικά είναι εξεταζόμενο μάθημα.
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να κατεβάσετε την πρόταση.
Το Σχέδιο Νόμου για το Λύκειο με πίνακες και παραδείγματα
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Ο Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου Γιάννης Καραγιάννης ετοίμασε συνοπτικούς πίνακες επί του Σχεδίου Νόμου που προτάθηκε από το Υ.ΠΑΙ.Θ. και για τις τρεις τάξεις του Γενικού Λυκείου καθώς και για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις με κωδικοποιμένα όλα τα στοιχεία και με παραδείγματα.
Προφανώς , σημειώνει ο κ. Καραγιάννης, το σχέδιο νόμου επιδέχεται αλλαγές και πιθανόν να ψηφιστεί με τροπολογίες.
Δ.Δ.Ε.Δ.: Προσωρινές τοποθετήσεις, αποσπάσεις εντός Π.Υ.Σ.Δ.Ε.. Οι αιτήσεις.
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που παρέμειναν στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ Δωδ/σου μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των οριστικών ? οργανικών τοποθετήσεων να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για προσωρινή τοποθέτηση από Δευτέρα 19 / 8 / 2013 μέχρι και Παρασκευή 23 / 8 / 2013.
ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΔΕ
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση από Δευτέρα 19 / 8 / 2013 μέχρι και Παρασκευή 23 / 8 / 2013.
Μετά την οριστικοποίηση της αίτησης δεν θα γίνονται δεκτές τροποποιήσεις
Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής σας παρακαλούμε επισκεφθείτε το σύνδεσμο: http://its.dide.dod.sch.gr
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για το σχετικό έγγραφο.
Βάσεις 2013: Countdown για την ανακοίνωση. Πιθανή ημερομηνία.
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών με την αγωνία στο μέγιστο αφού απομένουν ελάχιστες ημέρες για την ανακοίνωση από το υπουργείου Παιδείας των βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Η ανάρτηση των βάσεων 2013 και των αποτελεσμάτων θα γίνει στην ιστοσελίδα results.minedu.gov.gr του υπουργείου Παιδείας .
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, πιο πιθανή ημερομηνία ανακοίνωσης για τα μόρια εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι η Δευτέρα 26/08/2013 χωρίς να αποκλείεται η ανακοίνωση των βάσεων κα γίνει και εντός της τρέχουσας εβδομάδας. Για να ανακοινωθούν οι βάσεις 2013 εμπλέκονται 4 υπουργεία: το Παιδείας φυσικά, το Εθνικής Άμυνας, που πρέπει να στείλει τα αποτελέσματα των προκαταρκτικών εξετάσεων για τις στρατιωτικές σχολές, το Δημόσιας Τάξης για τα δικά του αποτελέσματα των αστυνομικών σχολών και το Εμπορικής Ναυτιλίας για τα αποτελέσματα των προκαταρκτικών εξετάσεων των πλοιάρχων και των μηχανικών.
Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο οι χαμηλότερες βαθμολογίες στις Πανελλήνιες καταγράφηκαν από τους υποψηφίους του 2ου και 4ου πεδίου. Με βάση τις φετινές βαθμολογίες προβλέπεται πτώση στις βάσεις 2013 που στο Μαθηματικό Αθήνας θα φτάσει τα 400 μόρια, ενώ το Φυσικό κατρακυλάει ακόμα περισσότερο με πτώση 500 μορίων.
Ανάλογη κατάσταση στις βάσεις 2013 αναμένεται να υπάρξει στα Πολυτεχνεία όπου οι Σχολές Μηχανικών Η/Υ και Μηχανολόγων Μηχανικών δεν θα ξεπεράσουν τα 18.500 μόρια.
Οπωσδήποτε η μείωση των αριστούχων στο μισό επηρεάζει και το 3ο πεδίο των ιατρικών επιστημών. Ενδεικτικό είναι πως μόλις 693 υποψήφιοι βαθμολογήθηκαν με 19 και 20, ποσοστό που είναι μικρότερο του 1%. Ο αριθμός αυτός δεν επαρκεί για να καλυφθούν οι θέσεις στις δημοφιλείς σχολές, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η Ιατρική Αθηνών δεν θα ξεπεράσει τα 19.000 μόρια.
Ο αριθμός εισακτέων στις Αστυνομικές Σχολές
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Καθορίστηκε με Κοινή Υπουργική Απόφαση ο αριθμός των υποψηφίων που θα εισαχθούν κατά τις φετινές εξετάσεις στο Αστυνομικές Σχολές, αλλά η φοίτησή τους θα ξεκινήσει μετά από δύο ακαδημαικά έτη, δηλαδή το ακαδημαϊκό έτος 2015?2016. Ειδικότερα:
Αριθμός εισαγομένων
1. Ο αριθμός των υποψηφίων που θα εισαχθούν στη Σχολή Αστυφυλάκων κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015?2016 καθορίζεται σε πεντακόσιους (500), από τους οποίους ποσοστό 3% (15 θέσεις) προέρχονται από υποψηφίους κατόχους απολυτηρίου Ημερήσιου Επαγγελματικού
Λυκείου της περίπτωσης β΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν . 3748/2009 (Α΄ 29) και από κατόχους πτυχίου Β΄ κύκλου Ημερήσιων Τ.Ε.Ε., πτυχίου ειδικότητας πρώην Ημερησίων Τ.Ε.Λ. και Ημερησίων Ναυτικών Λυκείων της παραγράφου 2 του άρθρου 3 του Ν. 3748/2009 (Α΄ 29).
Οι υπόλοιπες τετρακόσιες ογδόντα πέντε (485) θέσεις θα καλυφθούν:
α. Σε ποσοστό 10%, δηλαδή 48 θέσεις, από υποψηφίους που εξετάσθηκαν στα μαθήματα της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου, προηγούμενων ετών, σε εθνικό επίπεδο και δεν παίρνουν μέρος στις αντίστοιχες εξετάσεις κατά το τρέχον έτος (ΧΩΡΙΣ ΝΕΑ ΕΞΕΤΑΣΗ), συμπεριλαμβανομένων και των κατόχων απολυτηρίου Επαγγελματικού Λυκείου της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του
άρθρου 1 του Ν. 3748/2009 που απέκτησαν βεβαίωση πρόσβασης τα δύο προηγούμενα έτη (2011, 2012).
β. Σε ποσοστό 3%, δηλαδή 15 θέσεις, από υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις διαδικασίες εισαγωγής με τις ειδικές κατηγορίες του άρθρου 12 του Ν. 2552/1997 (Α΄ 266), όπως ισχύει, σε συνδυασμό με το άρθρο 1 παρ. 4α΄ περίπτ. Ι, ΙΙ, ΙΙΙ του Ν. 2909/2001 (Α΄ 90).
γ. Σε ποσοστό 87%, δηλαδή 422 θέσεις, από υποψηφίους που θα λάβουν μέρος στις εξετάσεις των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο κατά το τρέχον σχολικό έτος (ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ) και από αποφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του Ν. 3748/2009.
2. Ο αριθμός των ιδιωτών που θα εισαχθούν στη Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015?2016 καθορίζεται σε ογδόντα (80). Από τον αριθμό αυτό:
α. Ποσοστό 10%, δηλαδή 8 θέσεις, θα καλυφθούν από υποψηφίους που εξετάσθηκαν στα μαθήματα της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου, προηγούμενων ετών, σε εθνικό επίπεδο και δεν παίρνουν μέρος στις αντίστοιχες εξετάσεις κατά το τρέχον έτος (ΧΩΡΙΣ ΝΕΑ ΕΞΕΤΑΣΗ), συμπεριλαμβανομένων και των κατόχων απολυτηρίου Επαγγελματικού Λυκείου της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του Ν. 3748/2009 που απέκτησαν βεβαίωση πρόσβασης τα δύο προηγούμενα έτη (2011, 2012).
β. Ποσοστό 3%, δηλαδή 2 θέσεις, θα καλυφθούν από υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις διαδικασίες εισαγωγής με τις ειδικές κατηγορίες του άρθρου 12 του Ν. 2552/1997, όπως ισχύει, σε συνδυασμό με το άρθρο 1 παρ. 4 α΄ περίπτ. Ι, ΙΙ, ΙΙΙ του Ν. 2909/2001.
γ. Ποσοστό 87%, δηλαδή 70 θέσεις, θα καλυφθούν από υποψηφίους που θα λάβουν μέρος στις εξετάσεις των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο κατά το τρέχον σχολικό έτος (ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ) και από αποφοίτους των Ημερησίων Επαγγελματικών Λυκείων της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του Ν. 3748/2009.
3. Από τον αριθμό των εισαγομένων, που καθορίζεται από κάθε μια των παραγράφων 1 και 2, πλην των υποψηφίων του Ν. 2909/2001 ειδική κατηγορία τέκνων Ελλήνων εξωτερικού κ.λπ., ποσοστό 10% προέρχεται από υποψηφίους των ειδικών κατηγοριών του άρθρου 42 παρ. 1 του Ν. 1481/1984 (Α΄ 152), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει «γονείς και τέκνα πολύτεκνων οικογενειών κ.τ.λ.» και ποσοστό 4%
προέρχεται από υποψήφιους του άρθρου 42 παρ. 2 του Ν. 1481/1984 (Α΄ 152), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει «γονείς και τέκνα τρίτεκνων οικογενειών».
4. Κατά τον καθορισμό του αριθμού που αντιστοιχεί στο ποσοστό της προηγούμενης παραγράφου δεν λαμβάνονται υπόψη τα κλασματικά υπόλοιπα. Ο αριθμός των θέσεων που δεν συμπληρώνεται από υποψηφίους των ειδικών κατηγοριών της παρ. 3 καλύπτεται από τους υποψηφίους επιλαχόντες της γενικής κατηγορίας.
16 Αυγούστου 2013
Τοποθέτηση Εκπαιδευτικών που αξιολογήθηκαν θετικά για πλήρωση θέσεων πενταετούς θητείας στα πρότ. πειραματικά σχολεία.
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Ανακοινώνονται οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών για πλήρωση θέσεων με πενταετή θητεία στο Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία με την αριθμ. 113301/Δ1/14-08-2013/ΑΔΑ: ΒΛΩ09-ΝΙ3 YA, σε συνέχεια της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος προς τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (18/6/2013) από τη Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) σύμφωνα με τις διατάξεις:
α) του Νόμου 3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α΄), «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις».
β) του άρθρου 329, παρ. 4α του Νόμου 4072/2012 (ΦΕΚ 86Α) «Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος ? Νέα εταιρική μορφή ? Σήματα ? Μεσίτες Ακινήτων ? Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις».
γ) της αριθμ. 72227/Δ2/02-06-2011 (ΦΕΚ 212/ΥΟΔΔ/04-07-2011) Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. Φ.361.22/4314/Δ1/14-01-2013 (ΦΕΚ 15/ΥΟΔΔ/16-01-2013) Υ.Α. «Τροποποίηση της αριθμ 72227/Δ2/ 02-06-2011 (ΦΕΚ 212/ΥΟΔΔ/04-07-2011) Απόφασης, «Συγκρότηση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)» και ισχύει.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Η Υπουργική Απόφαση είναι αναρτημένη εδώ.
15 Αυγούστου 2013
Η εξεταστέα και διδακτέα ύλη των Πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Δ΄ τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η υπουργική απόφαση που καθορίζει την εξεταστέα και διδακτέα ύλη των Πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Δ΄ τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013?2014.
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε την εξεταστέα και διδακτέας ύλη.
14 Αυγούστου 2013
Διόρθωση του Σχεδίου Νόμου για το Νέο ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Αναδημοσίευση από τον Μαθηματικό Περιηγητή.
Δείτε το αναδιατυπωμένο Σχέδιο Νόμου για το Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. από το Υ.ΠΑΙ.Θ. ως προς το άρθρο 4 του Βαθμού Προαγωγής και Απόλυσης (Β.Π.Α.) αλλά και για τον τρόπο υπολογισμού του 5ου βαθμού για την εισαγωγή των μαθητών στα ΑΕΙ/ΤΕΙ, καθώς και για το πλήθος των ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας της Β΄Λυκείου.
Ο Μαθηματικός Περιηγητής πρώτος και έγκαιρα, από την πρώτη στιγμή της δημοσιοποίησης του Σχεδίου Νόμου, παρατήρησε τα τεχνικά αυτά λάθη και τα κοινοποίησε αμέσως (Δείτε την σχετική δημοσίευση παρακάτω). Ως προς την ουσία του Νομοσχεδίου οι παρατηρήσεις μας θα γίνουν στην διαβούλευση του Υ.ΠΑΙ.Θ. και θα αναρτηθούν και στην σελίδα μας. Κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε το αναθεωρημένο Σ.Ν.
Δείτε το κείμενο που αφορά στα Τεχνικά Λάθη στο Σχέδιο Νόμου (όπως τα δημοσιεύσαμε) και δείτε τις αλλαγές στο Νομοσχέδιο παρακάτω:
Μετατάξεις Εκπαιδευτικών 2013- Οι πλεονάζοντες, οι κενές θέσεις και ο αριθμός που μετατάσσονται
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Από το υπουργείο Παιδείας ανακοινώθηκε σήμερα:
α) Το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και οι κενές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ανά κλάδο ή ειδικότητα, κατηγορία, καθώς και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ανά Περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης,
β) Ο αριθμός ανά Περιφέρεια και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, που μετατάσσονται οι εκπαιδευτικοί, υποχρεωτικά, με διαδικασία αιτήσεων προτίμησης:
1) σε θέσεις εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ανά Περιφέρεια και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα και
2) ανά Φορέα σε κενές ή σε συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης θέσεις διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής, ανώτερης ή και κατώτερης κατηγορίας,
σύμφωνα με τη Διαπιστωτική Πράξη και την Απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων αντίστοιχα, όπως προβλέπονται στις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 82 του ν. 4172/2013 «Κ.Φ.Ε., Διαθεσιμότητα, ΟΤΑ, Φάρμακα, Προσωρινή διαταγή, Εργατικές διαφορές, Δημοτική Αστυνομία» (Α? 167), όπως συμπληρώθηκε με τo άρθρο 73, παρ 1, 2 του ν.4174/2013 (Α? 170).
A.Για την Υπουργική Απόφαση «Αριθμός πλεονάζοντος εκπαιδευτικού προσωπικού Δ.Ε. και κενές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Π.Ε.» πατήστε εδώ.
B.Για την Υπουργική Απόφαση «Καθορισμός αριθμού θέσεων για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικές θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ» πατήστε εδώ.
Οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε κατηγορίες, κλάδους και ειδικότητες συναφείς με τις θέσεις που προβλέπονται σε κάθε παράγραφο 1 ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης της Υπουργικής Απόφασης και σε κατηγορίες με τις θέσεις κάθε παραγράφου 2 ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης της ίδιας Υπουργικής Απόφασης, καλούνται από την 14-8-2013 έως και την 23-8-2013, να υποβάλουν σχετική αίτηση προτίμησης, προκειμένου να συνταχθούν οι αξιολογικοί πίνακες βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθούν οι υποχρεωτικές μετατάξεις.
Οι αιτήσεις προτίμησης των εκπαιδευτικών υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην ειδικά διαμορφωμένη για το σκοπό αυτό ηλεκτρονική σελίδα http://teachers.exams.minedu.gov.gr του Υ.ΠΑΙ.Θ.