Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα του Πανελλήνιου Μαθη...

Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.

Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.

 Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα του 7ου τοπικού μαθημα...

Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοι...

Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.

Τα ονόματα των επιτυχόντων σ? όλα τα σχολεία στα Δωδεκάν...

Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.

Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή

Στο πένθος και τη θλίψη έχει βυθιστεί ο εκπαιδευτικός κόσμος...

  • Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"

  • Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.

  • Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.

  • Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017

  • Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.

  • Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.

  • Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή

  • Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Εκπαιδευτικό Υλικό

 

09 Σεπτέμβριος 2014

Ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας για τη Β΄ ανάθεση των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σύμφωνα με νέο έγγραφο του ΥΠΑΙΘ (137852/Γ2/ 02-09-2014) με θέμα «Οδηγίες για τις αναθέσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου για το σχ. έτος 2014-2015» το μάθημα των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο δίνεται από τη φετινή χρονιά ως Β΄ ανάθεση στους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 με βασικό πτυχίο Πληροφορικής.

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία υποστηρίζει πάγια τον αναβαθμισμένο ρόλο των Μαθηματικών τα οποία μαζί με τη Γλώσσα πρέπει να αποτελούν τον κορμό των Προγραμμάτων Σπουδών και να εφοδιάζουν τους μαθητές με το αναγκαίο εννοιολογικό και πολιτισμικό υπόβαθρο.

 Βασική συνιστώσα της αναβάθμισης είναι  η διδασκαλία των Μαθηματικών να γίνεται από καθηγητές Μαθηματικών ΠΕ03 ή και από εκπαιδευτικούς που είναι κάτοχοι πτυχίου Μαθηματικού ως δεύτερο πτυχίο, οι οποίοι πέραν της γνωστικής επάρκειας διαθέτουν και την αντίστοιχη διδακτική επάρκεια και μέσω των σπουδών τους, αλλά και μέσω ειδικών σπουδών, σεμιναρίων και επιμορφώσεων στη Διδακτική των Μαθηματικών.

 Η ΕΜΕ θεωρεί ότι τα Μαθηματικά αποτελούν μια συνεχή αλυσίδα γνώσης και μεθοδολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικά στο Γυμνάσιο, όπου το κυρίαρχο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών δεν είναι μόνο οι μαθηματικές γνώσεις αλλά και οι τρόποι μετάδοσής τους στους μαθητές και η επιλογή για τη διδασκαλία των μαθηματικών από μη πτυχιούχους μαθηματικούς είναι αυτονόητο ότι υποβαθμίζει τη Μαθηματική παιδεία στην εκπαίδευση.

 Η ΕΜΕ πέρα από συντεχνιακές αντιλήψεις εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της στην συγκεκριμένη ρύθμιση η οποία:

α) υποβαθμίζει ουσιαστικά τον ρόλο του μαθήματος των Μαθηματικών,

β) δημιουργεί τεράστιες ανισότητες για τα παιδιά του Γυμνασίου που θα διδάσκονται μαθηματικά από μη εξειδικευμένα άτομα,

γ) υποβαθμίζει και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας και της Μαθηματικής Παιδείας με ιδιαίτερα αρνητικά αποτελέσματα για τα ίδια τα παιδιά και την παιδεία.

   Για τους παραπάνω λόγους η ΕΜΕ καλεί το Υπουργείο Παιδείας να ακυρώσει το παραπάνω έγγραφο και ζητάει να παραμείνει σε ισχύ η προηγούμενη απόφαση για Β ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στους καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Ο Πρόεδρος                                                                   Ο Γενικός Γραμματέας
Γεώργιος Δημάκος                                                            Εμμανουήλ Κρητικός
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών                                    Επίκουρος Καθηγητής
                                                                          Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Read more

FaceBook
FaceBook
Twitter
Twitter