Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα του Πανελλήνιου Μαθη...
Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.
Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...
Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.
Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα του 7ου τοπικού μαθημα...
Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοι...
Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.
Τα ονόματα των επιτυχόντων σ? όλα τα σχολεία στα Δωδεκάν...
Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.
Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...
Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή
Στο πένθος και τη θλίψη έχει βυθιστεί ο εκπαιδευτικός κόσμος...
Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Αύριο το πρωί στις 10 η ώρα ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας κ...
-
Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"
-
Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.
-
Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.
-
Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
-
Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.
-
Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.
-
Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή
-
Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Εκπαιδευτικό Υλικό
Ιούλιος 2015
23 Ιουλίου 2015
Οι εκτιμήσεις των βάσεων του 2015 σε 250 σχολές ΑΕΙ
- Article Details
- Written by
- Category Πανελλαδικές Εξετάσεις
Από τον Γιάννη Καραγιάννη, Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών Ν. Δωδεκανήσου και Κυκλάδων
Το ύψος των βάσεων των σχολών-τμημάτων των ΑΕΙ (δηλαδή τα μόρια του τελευταίου εισαγόμενου στη σχολή ή στο τμήμα) διαμορφώνονται ως συνάρτηση των επόμενων τριών παραμέτρων:
1η) Των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ακολουθώντας τον γενικό κανόνα: Όσο υψηλότερες βαθμολογικές επιδόσεις έχουμε, σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, τόσο αυξάνονται οι βάσεις και το αντίθετο, όσο μικρότερες βαθμολογικές επιδόσεις έχουμε, σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, τόσο μειώνονται οι βάσεις (σε σχέση με τις βάσεις προηγούμενων ετών).
2η) Τον αριθμό των εισακτέων. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των εισακτέων στη συγκεκριμένη σχολή, οι βάσεις «τείνουν» να είναι μειωμένες και το αντίθετο, όσο μικρότερος είναι ο αριθμός των εισακτέων, οι βάσεις «τείνουν» να είναι αυξημένες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
3η) Η σειρά της δήλωσης προτίμησης των υποψηφίων στο μηχανογραφικό δελτίο που καθορίζει και τη «ζήτηση» μιας σχολής. Όσο περισσότεροι υψηλόβαθμοι υποψήφιοι δηλώσουν μια συγκεκριμένη σχολή τόσο αυξάνονται και οι βάσεις της σχολής αυτής.
Οι προηγούμενες παράμετροι επιδρούν μεμονωμένα αλλά και σε συνδυασμό μεταξύ τους, ανά δύο καθώς και όλες μαζί, καθορίζοντας την τελική βαθμολογία του τελευταίου εισαγόμενου στη σχολή.
Στη συγκεκριμένη συγκυρία η πρόβλεψη των βάσεων γίνεται δυσκολότερη από άλλες χρονιές, διότι η τρίτη παράμετρος, δηλαδή οι προτιμήσεις των υποψηφίων, που ούτως ή άλλως είναι αστάθμητος παράγοντας, επηρεάζεται από δύο κυρίως επιπλέον λόγους.
Αφενός την αλλαγή στο σύστημα των μετεγγραφών (που τις περιορίζει στο 15%), αφετέρου από το γεγονός ότι η αυξανόμενη οικονομική κρίση οδηγεί πολλούς υποψηφίους και τους γονείς τους να προσανατολίζονται σε σχολές που εδρεύουν στον τόπο κατοικίας τους, αλλάζοντας αρκετές φορές ακόμα και τις επιθυμίες τους σε σχολές, προκειμένου να μην υποστούν οικονομική αφαίμαξη.
Τολμήσαμε, ωστόσο, σχεδιάζοντας ένα μοντέλο που έλαβε υπόψη του τις δύο πρώτες παραμέτρους, μια προσέγγιση με διάστημα εμπιστοσύνης 95% (δηλαδή η πιθανότητα επαλήθευσης των εκτιμώμενων βάσεων σε κάθε σχολή είναι 95%).
Η όποια απόκλιση ενδεχομένως παρατηρηθεί από τις πραγματικές βάσεις θα οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στον αστάθμητο παράγοντα των προτιμήσεων των υποψηφίων.
Στα επόμενα αρχεία δίνονται οι προβλέψεις μας ανά σχολή ή τμήμα σε διάστημα εύρους 60 μορίων (με προσέγγιση των άκρων στην αμέσως επόμενη δεκάδα) και με μία κεντρική τιμή ως εκτίμηση.
Στο αρχείο τύπου excel. υπάρχουν όλα τα συγκριτικά στοιχεία σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και στο άλλο αρχείο τύπου pdf. υπάρχουν οι εκτιμήσεις μόνο με την κεντρική τιμή (και επιπλέον σχολών με διαφορετική απόχρωση ανά ομάδα σχολών).
Στις σχολές όπου υπάρχει ειδικό μάθημα την προσέγγιση ακολούθησε «εμπειρική διόρθωση» με βάση και τις βαθμολογικές επιδόσεις στο ειδικό μάθημα.
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΒΑΣΕΩΝ 2015-ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΒΑΣΕΩΝ 2014
ΠΙΝΑΚΑΣ 2: ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΒΑΣΕΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΕΙ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
Τα πραγματικά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο, και έτσι θα «δοκιμαστεί» και το μοντέλο που χρησιμοποιήσαμε για την εκτίμησή τους!
Σημείωση για τους υποψήφιους των ΤΕΙ: Στα ΤΕΙ πλην του 3ου Επιστημικού πεδιου οι βάσεις δεν μπορούν να εκτιμηθούν. Αυτό διότι η διακύμανσή τουςείναι της τάξης από 400 μόρια πτώση έως και 1800!
Πηγή: Μαθηματικός Περιηγητής
17 Ιουλίου 2015
Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄Λυκείου: 139 ασκήσεις στο κεφάλαιο των συναρτήσεων.
- Article Details
- Written by
- Category Υλικό Πανελλαδικών
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε ένα φυλλάδιο με 139 ασκήσεις στις συναρτήσεις για την προετοιμασία των μαθητών της Γ΄Λυκείου στα μαθηματικά Θετικού προσανατολισμού και προσανατολισμού Οικονομικών επιστημών και Πληροφορικής, από τον συνάδελφο Γιώργο Φραντζέσκο.