Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα του Πανελλήνιου Μαθη...

Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.

Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.

 Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα του 7ου τοπικού μαθημα...

Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοι...

Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.

Τα ονόματα των επιτυχόντων σ? όλα τα σχολεία στα Δωδεκάν...

Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.

Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή

Στο πένθος και τη θλίψη έχει βυθιστεί ο εκπαιδευτικός κόσμος...

  • Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"

  • Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.

  • Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.

  • Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017

  • Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.

  • Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.

  • Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή

  • Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Εκπαιδευτικό Υλικό

 

Ενημέρωση του Ειδικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Μιχάλη Κοντογιάννη, για το συμβάν στο 1ο ΓΕΛ Αμαρουσίου

Εκτύπωση
Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Νέα Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011 Γράφτηκε από τον/την Super User

Ο Ειδικός Γραμματέας, Μιχάλης Κοντογιάννης, ύστερα από εντολή της Υπουργού Παιδείας, Άννας Διαμαντοπούλου, επισκέφθηκε το 1ο Γενικό Λύκειο Αμαρουσίου,  προκειμένου να έχει πληρέστερη και λεπτομερέστερη ενημέρωση για το σημερινό περιστατικό βίας από μαθητή.

Στη συνέχεια, συνοδευόμενος από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β? Αθήνας, καθώς και δύο ψυχολόγους της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.), μετέβη στο Αστυνομικό Τμήμα, για να συνομιλήσουν με το μαθητή. Αύριο, με πρωτοβουλία του Ειδικού Γραμματέα, θα επισκεφθούν τη σχολική μονάδα ψυχολόγοι του Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. για ψυχολογική στήριξη στους μαθητές και στο διδακτικό προσωπικό του σχολείου.

Το Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο αντιμετώπισης φαινομένων σχολικής βίας, έχει προβεί στις παρακάτω ενέργειες:

Προωθεί, μέσω του Νέου Σχολείου, τη διαμόρφωση συνεργατικού και συμμετοχικού κλίματος ανάμεσα στους φορείς της σχολικής κοινότητας και την ανάπτυξη πνεύματος αλληλοσεβασμού. Το Νέο Σχολείο εξασφαλίζει συνθήκες εύρυθμης λειτουργικότητας και ευνομία στη σχολική κοινότητα, που αποτρέπουν φαινόμενα ενδοσχολικής βίας.

Έχει αναπτύξει ένα εθνικό εκπαιδευτικό δίκτυο Αγωγής Υγείας, αποτελούμενο από Υπεύθυνους Αγωγής Υγείας σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης και τους εκπαιδευτικούς που εφαρμόζουν προγράμματα Αγωγής Υγείας στα σχολεία. Υλοποιεί προγράμματα Αγωγής Υγείας δίνοντας έμφαση σε ένα από τους βασικούς άξονες, ο οποίος αποτελεί και τη θεματολογία κορμού «Διαπροσωπικές σχέσεις ? Ψυχική Υγεία».

Συμμετέχει στο Δίκτυο κατά της Βίας στο Σχολείο, το οποίο συντονίζεται από την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.). Σκοπό έχει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία ενός πλαισίου διαλόγου για τα αίτια και τις μεθόδους παρέμβασης σχετικά με την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας στο σχολείο.

Έπειτα από εισήγηση του Συνηγόρου του Παιδιού, απέστειλε στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας εγκύκλιο σχετικά με την «αποτύπωση καλών πρακτικών των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και της επιθετικότητας μεταξύ των μαθητών». Παράλληλα, έστειλε οδηγίες σχετικά με το θέμα της επιβολής της ποινής της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος, ως παιδαγωγικού μέτρου για την αντιμετώπιση της συμπεριφοράς μαθητών. Με την εγκύκλιο υπενθυμίζεται ότι οι σχολικές ποινές αποτελούν μέσο διαπαιδαγώγησης των μαθητών και στόχο έχουν να εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία του σχολείου, αφού πρώτα έχει εξετασθεί το αν η ποινή που επιβάλλεται θα είναι προς το συμφέρον του συγκεκριμένου μαθητή.

Έχει ζητήσει να καθιερωθούν διαδικασίες ακρόασης με τη συνδρομή του Προϊσταμένου και της Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, όταν εκδηλώνεται ένα περιστατικό βίας και να ανατεθούν ρόλοι συμβούλων σε εκπαιδευτικούς με ειδικές γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να εξηγούν τις συμπεριφορές τους, να εκφράζουν τις απόψεις τους, να επικοινωνούν ύστερα από την εκδήλωση βίαιων ενεργειών και να γίνεται προσπάθεια συμφιλίωσης μεταξύ των εμπλεκόμενων.

Προχώρησε στη δημιουργία Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) σε περιοχές με υψηλά ποσοστά σχολικής αποτυχίας και εγκατάλειψης του σχολείου, που πλήττονται από έντονα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα. Η εκπαιδευτική αυτή παρέμβαση στοχεύει στην πρόληψη και αντιμετώπιση της νεανικής παραβατικότητας, της εφηβικής βίας και εγκληματικότητας, που εμφανίζονται κυρίως σε τέτοιες γεωγραφικές περιοχές.

Προγραμματίζει την ενεργοποίηση του πρωτοκόλλου συνεργασίας με το «Χαμόγελο του Παιδιού», με στόχο την ανάληψη κοινών δράσεων για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των παιδιών και την προστασία τους από κάθε μορφή βίας.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Εμφανίσεις: 1626
FaceBook
FaceBook
Twitter
Twitter