
Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα του Πανελλήνιου Μαθη...

Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.
Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.
Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα του 7ου τοπικού μαθημα...

Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοι...
Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.
Τα ονόματα των επιτυχόντων σ? όλα τα σχολεία στα Δωδεκάν...

Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.
Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή
Στο πένθος και τη θλίψη έχει βυθιστεί ο εκπαιδευτικός κόσμος...

Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Αύριο το πρωί στις 10 η ώρα ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας κ...
-
Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"
-
Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.
-
Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.
-
Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
-
Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.
-
Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.
-
Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή
-
Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Εκπαιδευτικό Υλικό
Επικαιρότητα
Συγκλονιστική επιστολή μιας μαθήτριας από το Αγαθονήσι? στον Παπούλια -«Δεν έχω καθηγητές? φεύγω από το νησί»
Μια μαθήτρια, η Χριστίνα Κανέλλη, συγκίνησε το πανελλήνιο με την συγκλονιστική επιστολή που έστειλε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια. Μέσα στην επιστολή, η μαθήτρια της δευτέρας γυμνασίου, εξιστορεί όλα τα προβλήματα που έχει το νησί της, το Αγαθονήσι, και κανείς δεν κάνει τίποτα γι΄αυτά! Το πιο σημαντικό για την Χριστίνα, είναι ότι θα αναγκαστεί να εγκαταλείψει το νησί, αφού το σχολείο της δεν έχει καθηγητές.
Δείτε το βίντεο, αφού η μαθήτρια Χριστίνα Κανέλλη ήταν καλεσμένη στο «ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΤ1»
Στο Μαξίμου οι αριστούχοι της 53ης Μαθηματικής Ολυμπιάδας
Στο Μέγαρο Μαξίμου υποδέχτηκε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς τους μαθητές που αρίστευσαν στην 53η Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα της Αργεντινής.
Ο κ. Σαμαράς ευχαρίστησε τους μαθητές για την επιτυχία τους και αναφέρθηκε στην επιστήμη των μαθηματικών, που συμβολίζει την «ακρίβεια, την πληρότητα και την αρμονία».
Ακολουθούν οι δηλώσεις του πρωθυπουργού:
«Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Θέλω να σας συγχαρώ πραγματικά και τη Μαθηματική Εταιρία, που κάθε χρόνο γονιμοποιεί με μεγάλη διάθεση και προσφορά ανιδιοτελή αυτούς τους διαγωνισμούς, που μας επιτρέπουν στην Ελλάδα να χειροκροτούμε Ολυμπιονίκες νέους των Μαθηματικών.
Για μένα τα μαθηματικά είναι ακρίβεια, είναι πληρότητα, είναι και αρμονία. Και πιστεύω πραγματικά ότι αυτά συνδέονται και με το απαύγασμα της Ελληνικής σκέψης. Γιατί θα πρέπει να ξέρετε ότι το δεύτερο πιο διαβασμένο βιβλίο στην Ιστορία, μετά βέβαια τη Βίβλο, είναι τα Στοιχεία του Ευκλείδη. Όπως επίσης, μυστήριο για μένα να παραμένει πώς ο Αρχιμήδης έφτασε τόσο κοντά στο διαφορικό λογισμό και χρειάστηκαν μετά 19 αιώνες για να κάνει μικρά βήματα- όπως οι ίδιοι παραδέχτηκαν- τόσο ο Νεύτωνας όσο και ο Leibniz, και τρεις αιώνες μετά να αποδείξει το βασικό θεώρημα ο Riemann. Ο Αρχιμήδης είχε φτάσει τόσους αιώνες πριν, τόσο πιο μπροστά.
Θα ήθελα επίσης να σας πω ότι σας συνιστώ να διαβάσετε τον Μένωνα του Πλάτωνα για να δείτε τι τεράστια σημασία απέδιδαν οι Αρχαίοι Έλληνες στη διδασκαλία των μαθηματικών και πώς τη συνδύαζαν με τη διδασκαλία περί αρετής. Και θέλω πραγματικά να σας πω ότι μου κάνει καμιά φορά εντύπωση πως στη χώρα, τη δικιά μας τη χώρα, του Πυθαγόρα, του Πλάτωνα, του Ευκλείδη, έχει τόσο υποβαθμιστεί η διδασκαλία της γεωμετρίας, κ. καθηγητά, τελευταία. Το επισημαίνετε κι εσείς, το επισημαίνω κι εγώ επίσημα, και το ακούει εξ ευωνύμων ο υπουργός Παιδείας. Είναι κάτι το οποίο πρέπει να αλλάξει. Και ήθελα πραγματικά να σας συγχαρώ για αυτό το οποίο κάνατε, μας κάνατε όλους περήφανους. Να σας πω ότι το μήνυμα που στείλατε και στην Ελλάδα αλλά κυρίως στους έξω είναι ότι οι Έλληνες πάντοτε μπορούν να διαπρέπουν. Πραγματικά θέλω να σας συγχαρώ από καρδιάς εκ μέρους πάρα πολλών Ελλήνων, που σε αυτές τις δύσκολες ώρες παίρνουνε ανάσες δύναμης από το δικό σας επίτευγμα. Πραγματικά συγχαρητήρια».
«Με τη σημερινή σας πρόσκληση στέλνετε το μήνυμα ότι η Πολιτεία στο ανώτατο επίπεδο αναγνωρίζει το μέγεθος της διάκρισης και επιτυχίας των μαθητών μας στον κορυφαίο αυτό διεθνή διαγωνισμό μαθηματικών και επιβραβεύει την αριστεία στο στίβο της γνώσης και της επιστήμης. Οι μαθητές της ομάδας μας επελέγησαν μετά από τέσσερα στάδια διαγωνισμών σε εθνικό επίπεδο και κάτω από ένα μεγάλο παγκόσμιο ανταγωνισμό, στον οποίο συμμετείχαν πάνω από 100 χώρες, κατέκτησαν ένα χρυσό, ένα αργυρό, τρία χάλκινα μετάλλια και μια εύφημη μνεία κατατάσσοντας τη χώρα μας δεύτερη σε επίπεδο χωρών Ευρωζώνης και 25η σε παγκόσμιο επίπεδο» είπε από την πλευρά του ο Πρόεδρος Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας Γρηγόρης Καλογερόπουλος.
Εισοδηματική ενίσχυση 300 ευρώ για μαθητές δημοτικού και γυμνάσιου όταν το οικογενειακό εισόδημα δεν υπερβαίνει τα 3.000 ευρώ
ΕΓΚΥΚΛΙΟ για το Σχολικό επίδομα 2012 για μαθητές γυμνασίου και δημοτικού εξέδωσε το Υπουργείο Οικονομικών.Στην εγκύκλιο καθορίζεται η διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την καταβολή της εισοδηματικής ενίσχυσης των οικογενειών με τέκνα υποχρεωτικής εκπαίδευσης και χαμηλά εισοδήματα.
Το ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ για τους μαθητές ανέρχεται στο ποσό των 300 ευρώ ετησίως για κάθε παιδί μαθητή υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Δικαιούχοι της εισοδηματικής ενίσχυσης είναι οικογένειες, συμπεριλαμβανομένων και των μονογονεϊκών, Ελλήνων υπηκόων και υπηκόων κρατών-μελών της Ε.Ε., που έχουν ανήλικα τέκνα που φοιτούν σε δημόσια σχολεία υποχρεωτικής εκπαίδευσης, εφόσον το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα τους δεν υπερβαίνει το ποσό των 3.000 ευρώ.
Οδηγός για τα γενόσημα και τη συνταγογράφηση
Οι βασικές αλλαγές που πρέπει να γνωρίζουν 9,5 εκατομμύρια ασφαλισμένοι
Μια νέα σελίδα στη φαρμακευτική περίθαλψη των ασφαλισμένων στη χώρα μας ανοίγει η συνταγογράφηση με βάση τη δραστική ουσία. Η εφαρμογή του μέτρου που στοχεύει στην αύξηση της χρήσης γενοσήμων και τη μείωση της δημόσιας φαρμακευτικής δαπάνης, ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα για τις δέκα συνηθέστερες σε κατανάλωση δραστικές ουσίες και συνοδεύτηκε με σοβαρές ενστάσεις, καθώς επιβαρύνει οικονομικά τον ασφαλισμένο: εάν επιλέξει το ακριβό φάρμακο της κάθε δραστικής θα πληρώνει ?επιπλέον της υποχρεωτικής συμμετοχής του? και τη διαφορά στην τιμή σε σχέση με το φθηνό γενόσημό του. Παράλληλα, κριτική ασκείται και σε ό,τι αφορά τις επιλογές του υπουργείου Υγείας και του ΕΟΠΥΥ (Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας) που φαίνεται ότι στην πρώτη φάση εφαρμογής του μέτρου κάνουν ένα βήμα πίσω από τις «επιταγές» του εφαρμοστικού νόμου και δεν αφαιρούν ολοκληρωτικά τη δυνατότητα του γιατρού να γράφει εμπορικές ονομασίες φαρμάκων. Αντίθετα, στις ηλεκτρονικές συνταγές ?αφορούν περίπου στο 60% των συνταγών που εκδίδονται καθημερινά? ο γιατρός επιλέγει και την εμπορική ονομασία του φαρμάκου για τον ασφαλισμένο και ο φαρμακοποιός απαγορεύεται να αλλάξει τη συνταγή. Τις βασικές αλλαγές στη συνταγογράφηση των φαρμάκων περίπου 9,5 εκατομμυρίων ασφαλισμένων της χώρας μας σκιαγραφεί η «Κ» με τη βοήθεια των συναρμόδιων φορέων.
Διαβάστε περισσότερα: Οδηγός για τα γενόσημα και τη συνταγογράφηση