
Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα του Πανελλήνιου Μαθη...

Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.
Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.
Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα του 7ου τοπικού μαθημα...

Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοι...
Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.
Τα ονόματα των επιτυχόντων σ? όλα τα σχολεία στα Δωδεκάν...

Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.
Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή
Στο πένθος και τη θλίψη έχει βυθιστεί ο εκπαιδευτικός κόσμος...

Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Αύριο το πρωί στις 10 η ώρα ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας κ...
-
Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"
-
Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.
-
Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.
-
Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
-
Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.
-
Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.
-
Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή
-
Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Εκπαιδευτικό Υλικό
Νοέμβριος 2011
18 Νοεμβρίου 2011
Καθορισμός εξεταστέας- διδακτέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερησίων και Δ΄ Τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.- 2011-2012
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Από το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώθηκε η εξεταστέα - διδακτέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερησίων και Δ΄ Τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το Σχολικό έτος 2011-2012 .
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να κατεβάσετε την Εξεταστέα Ύλη .
Εγκύκλιος για την Επιτροπή υποστήριξης του μαθήματος ΤΠΕ και Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με ΕΑΕΠ
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Παράλληλη Στήριξη
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την πρόσληψη μίας (1) αναπληρώτριας δασκάλας ΕΑΕ, εξήντα δύο (62) αναπληρωτών δασκάλων του ενιαίου πίνακα γενικής εκπαίδευσης και μίας (1) αναπληρώτριας νηπιαγωγού ΕΑΕ στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ? Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ? Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ? Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», για το διδακτικό έτος 2011-2012
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την υπογραφή σύμβασης και ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 21-11-2011 έως και την Τετάρτη 23-11-2011.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας και υπογραφής σχετικής σύμβασης στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Δηλώσεις του Δημάρχου Ρόδου Στάθη Κουσουρνά για Ενισχυτική Διδασκαλία.
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Ενισχυτική διδασκαλία για μαθητές γυμνασίου θα καθιερωθεί πιλοτικά στη Ρόδο από τον ερχόμενο Δεκέμβρη κατόπιν σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε χθες υπό την προεδρία του δημάρχου Στάθη Κουσουρνά.
Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν εθελοντές-καθηγητές από τα γυμνάσιου του νησιού καθώς και συνταξιούχοι. Αν το πρόγραμμα λειτουργήσει αποτελεσματικά στη Ρόδο θα επεκταθεί και στα σχολεία του υπόλοιπου νησιού. Στόχος είναι να βοηθηθούν στην παρούσα οικονομική συγκυρία οι μαθητές και οι γονείς τους.
Επίσης, κατά τη χθεσινή σύσκεψη, στην οποία έλαβαν μέρος αρκετοί εκπαιδευτικοί, αποφασίστηκε να γίνει άνοιγμα των σχολείων προς την κοινωνία με την καθιέρωση εκδηλώσεων πολλαπλού ενδιαφέροντος όπου θα περιέχουν ομιλίες για τα ναρκωτικά, τον αλκοολισμό, η εγκληματικότητα. Πρόκειται για πρωτοβουλία του δήμου Ρόδου προκειμένου να δείξει την ευαισθησία του σε κοινωνικά ζητήματα.
17 Νοεμβρίου 2011
Δ.Δ.Ε.Δ. Κενά για τοποθέτηση αναπληρωτών που τοποθετήθηκαν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαιδευσης Δωδεκανήσου.
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Οι αναπληρωτές που διορίστηκαν στο Ν. Δωδεκανήσου καλούνται να υποβάλλουν δήλωση προτίμησης για τα κενά που έχουν αναρτηθεί στο fax 2241055827 ή 2241055850, μέχρι την Δευτέρα 21-11-2011.
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα κενά.
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα απαραίτητα δικαιολογητικά .
Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2011-12 προσλαμβάνονται 261 εκπαιδευτικοί ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ06, ΠΕ14.01, ΠΕ18.04, ΠΕ18.10, ΠΕ18.18 και ΤΕ01.19για τα σχολεία Γενικής Παιδείας και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στους προϊσταμένους των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από Πέμπτη 17 Νοεμβρίου μέχρι και Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Για τον πίνακα με τα ονόματα των εκπαιδευτικών πατήστε εδώ.
16 Νοεμβρίου 2011
Τοποθέτηση υπεύθυνων ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Δωδεκανήσου
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Σύμφωνα με απόφαση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου τοποθετήθηκαν οι προϊστάμενοι των ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων του Νομού Δωδεκανήσου .
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε την απόφαση και τους τοποθετηθέντες Εκπαιδευτικούς .
Δωρεάν πολυπρόγραμμα Μαθηματικών!
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Το πρόγραμμα εφτιαξε ο συνάδελφος Γιώργος Κριεμπάρδης και το προσφέρω δωρεάν σε συναδέλφους και μαθητές. Περιέχει:
1- Γραμμική Άλγεβρα (Επίλυση γραμμικών συστημάτων, ορίζουσες, αντίστροφοι)
2- Σχεδιαστή συναρτήσεων (Για μελέτη συναρτήσεων ή για τα διαγωνίσματα ? τεστ σας)
3- Αριθμητική ολοκλήρωση και παραγώγιση (Εφαπτομένη και εμβαδόν)
4- Ελάχιστα τετράγωνα (Για τις πειραματικές διαδικασίες σας)
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να το κατεβάσετε.
Κατάργηση Γραφείων Εκπαίδευσης.
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Παύση από τα καθήκοντα Προϊσταμένων και Αναπληρωτών Προϊσταμένων Γραφείων ΔΕ, Γραφείου Φυσικής Αγωγής και Γραφείου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Νοτίου Αιγαίου
Διαβάστε εδώ το σχετικό έγγραφο.
Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για την σχετική εγκύκλιο.
Ενημέρωση του Ειδικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Μιχάλη Κοντογιάννη, για το συμβάν στο 1ο ΓΕΛ Αμαρουσίου
- Article Details
- Written by
- Category Εκπαιδευτικά Νέα
Ο Ειδικός Γραμματέας, Μιχάλης Κοντογιάννης, ύστερα από εντολή της Υπουργού Παιδείας, Άννας Διαμαντοπούλου, επισκέφθηκε το 1ο Γενικό Λύκειο Αμαρουσίου, προκειμένου να έχει πληρέστερη και λεπτομερέστερη ενημέρωση για το σημερινό περιστατικό βίας από μαθητή.
Στη συνέχεια, συνοδευόμενος από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β? Αθήνας, καθώς και δύο ψυχολόγους της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.), μετέβη στο Αστυνομικό Τμήμα, για να συνομιλήσουν με το μαθητή. Αύριο, με πρωτοβουλία του Ειδικού Γραμματέα, θα επισκεφθούν τη σχολική μονάδα ψυχολόγοι του Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. για ψυχολογική στήριξη στους μαθητές και στο διδακτικό προσωπικό του σχολείου.
Το Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο αντιμετώπισης φαινομένων σχολικής βίας, έχει προβεί στις παρακάτω ενέργειες:
Προωθεί, μέσω του Νέου Σχολείου, τη διαμόρφωση συνεργατικού και συμμετοχικού κλίματος ανάμεσα στους φορείς της σχολικής κοινότητας και την ανάπτυξη πνεύματος αλληλοσεβασμού. Το Νέο Σχολείο εξασφαλίζει συνθήκες εύρυθμης λειτουργικότητας και ευνομία στη σχολική κοινότητα, που αποτρέπουν φαινόμενα ενδοσχολικής βίας.
Έχει αναπτύξει ένα εθνικό εκπαιδευτικό δίκτυο Αγωγής Υγείας, αποτελούμενο από Υπεύθυνους Αγωγής Υγείας σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης και τους εκπαιδευτικούς που εφαρμόζουν προγράμματα Αγωγής Υγείας στα σχολεία. Υλοποιεί προγράμματα Αγωγής Υγείας δίνοντας έμφαση σε ένα από τους βασικούς άξονες, ο οποίος αποτελεί και τη θεματολογία κορμού «Διαπροσωπικές σχέσεις ? Ψυχική Υγεία».
Συμμετέχει στο Δίκτυο κατά της Βίας στο Σχολείο, το οποίο συντονίζεται από την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.). Σκοπό έχει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία ενός πλαισίου διαλόγου για τα αίτια και τις μεθόδους παρέμβασης σχετικά με την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας στο σχολείο.
Έπειτα από εισήγηση του Συνηγόρου του Παιδιού, απέστειλε στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας εγκύκλιο σχετικά με την «αποτύπωση καλών πρακτικών των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και της επιθετικότητας μεταξύ των μαθητών». Παράλληλα, έστειλε οδηγίες σχετικά με το θέμα της επιβολής της ποινής της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος, ως παιδαγωγικού μέτρου για την αντιμετώπιση της συμπεριφοράς μαθητών. Με την εγκύκλιο υπενθυμίζεται ότι οι σχολικές ποινές αποτελούν μέσο διαπαιδαγώγησης των μαθητών και στόχο έχουν να εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία του σχολείου, αφού πρώτα έχει εξετασθεί το αν η ποινή που επιβάλλεται θα είναι προς το συμφέρον του συγκεκριμένου μαθητή.
Έχει ζητήσει να καθιερωθούν διαδικασίες ακρόασης με τη συνδρομή του Προϊσταμένου και της Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, όταν εκδηλώνεται ένα περιστατικό βίας και να ανατεθούν ρόλοι συμβούλων σε εκπαιδευτικούς με ειδικές γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να εξηγούν τις συμπεριφορές τους, να εκφράζουν τις απόψεις τους, να επικοινωνούν ύστερα από την εκδήλωση βίαιων ενεργειών και να γίνεται προσπάθεια συμφιλίωσης μεταξύ των εμπλεκόμενων.
Προχώρησε στη δημιουργία Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) σε περιοχές με υψηλά ποσοστά σχολικής αποτυχίας και εγκατάλειψης του σχολείου, που πλήττονται από έντονα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα. Η εκπαιδευτική αυτή παρέμβαση στοχεύει στην πρόληψη και αντιμετώπιση της νεανικής παραβατικότητας, της εφηβικής βίας και εγκληματικότητας, που εμφανίζονται κυρίως σε τέτοιες γεωγραφικές περιοχές.